Ännu en vecka till ända

Och så var det dags att jobba imorgon igen. Men det känns inte i närheten av lika jobbigt som för bara nån vecka sedan, eftersom jag bara har två veckor kvar tills jag slipper ifrån skiten! Och när jag sedan är tillbaka är det knappa månaden kvar till Dubai, och efter det vet vi inte vad som händer.. Förhoppningarna ligger på huvudkontoret, annars är det skolan. Brevis är det inte, det är ett som är säkert.

Tänkte sammanfatta helgen, men det finns inget att sammanfatta. Största delen har bestått i att inte tänka på sånt som borde tänkas på, utan istället har jag pratat med E och Blom flera gånger om dagen bara för att tänka på annat. Jag vill inte veta.
En sak som däremot är säker är att 11/9 är en jävla skitdag. Inget positivt kommer någonsin hända på den dagen, det är jag säker på. Lite tragiskt att min systers barns mormors födelsedag är samma dag som deras farfars dödsdag, vi kommer aldrig kunna fira den födelsedagen på riktigt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0