Du är så, yeah yeah, wow wow

För att förtydliga, om ni missat det, JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA JOBB! Så, då vet ni det. Imorgon har jag dock en riktigt jobbig dag, ska hem till min chef på "workshop" (dvs leka lekar och ha myspys). Åh, stackars mig!

Och så är det mindre än tre månader kvar till Dubai! Och bara två månader kvar tills Patrik, Marcus och Rille kommer till Sverige! Och seriestart på lördag mot Avesta, fast jag vet inte hur taggad jag är, men det blir jag väl. Nya tränaren känns bra och inställningen i laget också, tror vi har stor chans på vinst, och det skulle ju sitta perfa. Vi hoppas på det va?
En mindre bra grej är att min jävla gamla förening jävlas med mig. Min övergång som skulle varit klar i somras är ännu inte klar för att mitt gamla lag bråkar om utlån och papper hit och dit. Någonstans har de missat det faktum att jag inte har för avsikt att gå tillbaka, och nu lyssnar de inte ens när jag påpekar detta utan jag måste bli utlånad. Om jag har otur är övergången inte klar till på lördag, och då får jag inte spela. Och skulle det vara på detta sätt kommer jag bli grymt arg, för jag vill verkligen spela!

Upptäckte precis att min övergång hade blivit klar idag. Så nu är det nada problem längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0