Ge mig liv

Sova sova sova. Det är ungefär så mycket jag orkar med just nu, men det är den aktivitet jag ägnar minst tid åt.
Sjukt stressigt hade jag det idag iaf. Jag var tvungen att gå tidigare eftersom jag skulle iväg på intervju, vilket ledde till att jag var tvungen att näst intill jobba ihjäl mig då vi hade sjukt mycket. Plus att nya chefen var på besök. Plus att vi hade ett långt morgonmöte. Men jag klarade mig, med 40 min tillgodo! Jag är grym.

NRJ levererade även bästa citatet på länge. Benji diskuterade det faktum att Carola ska släppa en ny julskiva, det det var lika säkert som att "Peter Jihde sitter hemma och kollar på gamla Idol-avsnitt och kommer av blicken av sin egen blick".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0