Ge mig styrka

En mycket bra helg har det varit, bästa vännerna har varit här så det har ju inte kunnat bli fel. Trots att mitt hår nu för tiden ser ut som hej kom och hjälp mig (men det blir nog bra så fort jag fått gå lös med plattången). Imorgon börjar nya jobbet, och av någon anledning är jag inte sådär nervös som jag brukar vara inför nya saker. Kanske för att jag vet att om det går åt helvete så har jag alltid något att falla tillbaka på. Det är rätt skönt att veta.
Fick även frågan i fredags om det finns något intresse av att bli befordrad. Vad svarar man på det? Jag som har planer på att sluta helt och hållet, men att klättra uppåt... Ja, jag vet inte, så jag sa helt enkelt: "Det är intressant, men nu måste jag få fokusera på mitt nya jobb ett tag. Jag ska tänka på saken, ring mig om ett par veckor!". Bra svar va? Jag vet, jag är grym.

Nu ska jag färga håret, ska försöka få det lite brunt nu igen. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0