Ge tillbaka mitt liv

Idag, igen, så fick jag den där konstiga känslan på jobbet. Den där när jag ser suddiga prickar, jag kallsvettas och känner mig tröttare än tröttast. Annars brukar det släppa efter en stund, idag höll det i länge och när det väl försvann fick jag jordens huvudvärk istället. Borde kanske inte fortsatt jobba..

Ska iväg och träna snart också, men är grymt otaggad på det. Men jag måste försöka få igång vardagen igen, det här funkar inte. Ska iväg på den "hemliga" helgen imorgon, måste som sagt var försöka göra några normala saker. Fast jag helst skulle vilja ligga i sängen och sova hela helgen. Men eftersom Erik åker hem i helgen så finns det inga andra alternativ än att aktivera sig, trots att jag inte vill. Men man får ju inte alltid som man vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0