Hemma

Okej, den här helgen blev väl inte riktigt vad jag hade trott den skulle bli. Det började i fredags med att vi blev ivägkörda ut till en båtplats, upphämtade av båtar och sedan avsläppta på en öde ö. Ja, helt jävla öde, inte en människa förrutom vi fanns där. Sen fick vi bygga tält som vi skulle sova i, jag sov drygt 20-30 min där första natten, sen satt jag vid elden resten av natten eftersom det var mycket varmare där. Eldjäveln som inte fick slockna under natten, vi var alltså tvugna att vara eldvakter.
Mat fanns det inte heller så gott om, tre burkar ravioli skulle sju personer dela på och leva på under tre dagar (trodde vi). Snålt med den varan alltså. Lite tävlingar anordnades dock, jag vann bästa tävlingen (stå rakt ut med armarna så länge som möjligt), och fick två kexchoklad, en chipspåse och en liten burk ravioli. Jag hatar ravioli!

Igår var det också tävling, där vinnarna skulle få bo kvar i lägret medan förlorarna fick packa sina grejer och flytta till "träsket". Självklart förlorade vi, andra laget hade vår fystränare i laget vilket var en jävla fördel när vi skulle ta oss över ett rep. Så det var bara att packa och gå! Vilket vi rätt snabbt fattade var en fördel, eftersom vi gått runt halva ön redan när vi letade efter ved och inte sett något träsk någonstans. Så när vi närmade oss bryggan insåg några att här var det fest på g! Vi blev upphämtade av båtar igen, ivägkörda till Tottes (världens gulligaste människa) land och där var det kräftskiva! Kan även påpeka hur paffa "vinnarna" blev när de kom till Totte och vi kommer utklivandes ur huset, mätta och belåtna. HAHA!

Sen var det som sagt var fest, bad, volleyboll, vattenskidor, trasiga båtar, trasiga bilar, godis, McDonalds, och ett riktigt skönt bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0