I think I know where you belong

Du är något av det vackraste jag sett, jag kan se på dig i all evighet. Fick jag välja skulle jag spendera all min tid i din närhet, jag skulle röra vid dig, känna på dig, lukta på dig, bara för att se att du finns. Jag tror inte du förstår hur det bryter ner mig att varje dag behöva vara nära dig, men veta att jag inte får röra vid dig, inte får känna på dig, inte lukta på dig. Om det inte vore för att jag är så förbannat feg hade jag för länge sedan sagt något till dig, rört vid dig lite extra, gjort något för att få dig att förstå hur jag känner. Nu hoppas jag att de två månader jag måste vara ifrån dig får mig att sluta tänka på dig, för jag mår dåligt av att ha dig i mitt huvud hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0