If you leave me I won't make it

GE MIG FREDAG! Eller jaha, det är fredag imorgon? Fan va najs! Jag är sjukt sliten just nu, har redan hunnit med 40 timmars jobb denna vecka, och har tio kvar imorgon. Av dessa 50 timmar kommer jag ha stått/gått i ungefär 45 timmar. Det är ju skitbra med mina trasiga ben. Men men, det är bara bita ihop och komma igen! Nästa vecka har vi 50-timmars vecka igen, veckan efter det börjar nya jobbet. Det gillar vi!

En annan sak vi gillar är att Rimbo (alla hatar Rimbo, sorry) förlorade sin elitseriepremiär med 54-18. HAHA! Kaxiga jävla Rimbo, ni kommer komma så sist i serien. Rätt åt er!

Nu - sovdags. God natt folk!


Kommentarer
Postat av: Micke

Haha, Rimbo! (Kände det var läge att skratta lite). Och för övrigt, jag glömde anmäla mig till Hässelbyloppet (tänkte faktiskt göra det).



God natt!

2009-09-17 @ 22:06:40
URL: http://fortitude.blogg.se/
Postat av: Lisa

kikar in här :D

allt bra ?

2009-09-23 @ 16:52:14
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0