Jag vill inte ha vardagar

Så här när man fått smälta helgen lite så var det ändå lite roligt. Iaf från lördag runt 12 fram till hemresan. Den iskalla natten, myggen, hungern och elden kunde jag klarat mig utan.

Och hörrni, jag måste få erkänna en sak. Jag sa ju att jag hade bestämt mig för att börja plugga till våren, men det är så här att det har dykt upp en sak. Anledningen till att jag ville börja plugga var för att jag inte fick det där jobbet jag ville ha, eftersom de inte hade råd att tillsätta tjänsten. Men nu har det visat sig att jag ändå får det, men just nu verkar det bara vara ett vikariat i oktober-november. Om det bara blir i oktober-november så börjar jag ändå plugga, så långt har jag bestämt. Men, ett stort MEN, tjänsten kan bli förlängd. Och blir den det, ja, då fortsätter jag där! För jag vill ju egentligen inte börja plugga, samtidigt som jag verkligen vill slippa mitt jobb. Ja, ni fattar grejen. Det nya jobbet tror jag dock är asbra, eller jag hoppas på det. Så helt enkelt, stannar jag bara okt-nov så börjar jag plugga i januari, får jag det förlängt börjar jag plugga sen när vikariatet tar slut.

Så, då vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0