Lördag

Jojo, det var rätt kul igår, trots att jag hade mina tvivel innan. Men det blev bra, chefen grinade en smula, vi käkade god mat och hade det trevligt. Kul bara när chefen helt plötsligt utbrister: "Ni vet väl alla att Mikaela ska sluta?!" Tack grabben, jag hade tänkt berätta det själv! Men men, då slapp jag det.. Fick även beröm för att vara en av tre som "bär upp kontoret", och sånt känns ju skönt. Framförallt när det kommer från olika håll, och inte bara från en packad chef. Sen när jag skulle åka hem insåg jag varför jag aldrig är i Haninge kvällstid. Kvart över tolv gick vi från O'Learys, tio över två var jag hemma. Resan som dagtid tar max 40 min tog nu alltså nästan 2 timmar.

Vad händer idag då? Jag vet faktiskt inte.. Typ film och chill? Låter bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0