Love you!

Tack kära vänner som sagt grattis till mig. Och ni som sagt: "Hur fan fick du det jobbet?", det räcker nu! Första tre gångerna var det lite roligt, de andra 17 bara trist. Okej?

Jo, vet ni vad som hände igår? Vi hade fysträning, hade tränat nästan en timme, och skulle köra sista grejen. Då small det till i låret och det gjorde helt sjukt ont! Eller så länge jag höll tryck på så kändes det bara lite, men tog jag bort det gjorde det ont igen. Men idag är det bättre, känns lite stelt bara.. Vågar inte riktigt anstränga mig så det inte blir värre. Bra va? Precis fått reda på att mina underben är cp, då ska överbenen också börja bråka. Sluta nu.

Jaja, nu sticker jag iväg på jobbmiddag. Chefen ska ju sluta så han bjussar på middag, det är schyrre tycker jag. Hörs senare lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0