Oh, olala jag vill ha dig

Tisdag, snart är veckan slut. Det gäller att se det positivt, trots att man jobbar 10 timmar per dag just nu! Vi har så sjukt mycket på jobbet, helt galet. Heeeeelt galet. Men men, bara 1,5 vecka kvar nu. Det är svårt att vara negativ då.

Vaderna är dåliga, som vanligt. Någon som vet var man kan köpa nya? Ge mig! Jag vill inte operera. Men jag vet att jag måste, om jag ska få någon ordning på detta. Förstå att jag inte ens kan springa en ynka kilometer utan att det ska göra ont, det är inte klokt!

Läste även i Cosmo (ja, jag "lånade" den på jobbet) att alla kvinnor har en "back up-kille", alltså någon man kan nöja sig med om man inte hittar drömprinsen. Men det har ju inte jag, väl? Eller? Efter att ha tänkt efter lite insåg jag att jag nog har det. Inte officiellt dock, men jag har det. Sen finns det en som jag en gång i tiden sa något sånt till: "om vi inte har någon annan när vi är 30 gifter vi oss". Men han minns nog inte det.. Hur som helst så är det ju nio år kvar tills dess, allt kan hända på nio år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0