Det är bra att vara tidigt ute!

Ja, jag tycker om att planera. Vinterns resa är redan bokad, 10 december - 1 januari befinner jag mig i Thailand! En jäkla bra morot, nu kommer jag kunna jobba bra även när vi har skitdagar bara för att jag vet vad som väntar. Så jäkla grymt!

Idag fick jag faktiskt beröm, typ, av min chef (han som jag inte gillar så där jättemycket). Jag har nämligen minst sjukfrånvaro på jobbet, en dag på fyra månader. Det tyckte han var imponerande! Nu har jag visserligen varit sjukskriven i två veckor, men jag har jobbat ändå. Och på tisdag ska jag börja dela igen, not that fun. Men men, det är ju trots allt det jobbet jag har just nu, så jag har inte så mycket val.


Kommentarer
Postat av: Micke

Oh so sweet! Lucky you!



(Jag åker till Thailand 11 april) ;)

2010-04-02 @ 02:00:19
URL: http://fortitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0