Det gör mig inget att det är vinter om sju månader

Idag har vi suttit och planerat Thailandsresan, och prellat lite hotell och så. Men lite ångest har jag, satan vad dyrt det är med hotell i december i Thailand! Jag har ju tidigare bara varit där i april/maj, och då är det ju sjukt mycket billigare med hotell. Men men, det får jag köpa, jag slipper ju Sverige i december! Som det ser ut nu så blir det Bangkok - Hua Hin - Koh Samui - Bangkok. Men jag vill till Kuala Lumpur, får se om vi kanske trycker in det istället för Hua Hin, eller drar ner på Hua Hin vistelsen lite. Jaja, vi har åtta månader på oss att planera! Weeheey, det är ju snart ju!
Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0