Jag vill ha semester

Ledighet, snälla? Jag är så omotiverad för att jobba, för att träna, för att göra någonting överhuvudtaget! Jag vill bara vara hemma och göra ingenting, någon dag iaf. Men semester har jag inte förrän om två månader, inte okej.
Idag fick jag däremot ett väldigt roligt besked på jobbet! Jag skulle egentligen vara med och driva ett projekt vi ska ha, men min semester tajmade inte projektet så bra så då fick jag inte vara med. Istället får jag gå in och leka arbetsledare i ett par månader! Det kommer bli så jäkla kul, jag har ju gått en sån utbildning och ser fram emot att få testa på det på riktigt också. Sen får jag se hur pass många som kommer acceptera det och lyssna på mig, men förhoppningsvis är det iaf ett par stycken. Annars blir det lite jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0