Ny vecka, nya tag!

Det var faktiskt inte allt för djävligt att stiga upp i morse, trots att det är måndag. Jag har varit med om värre. Hur som så var regionschefen på besök på kontoret, jag har aldrig träffat honom förr och idag skulle jag ha samtal med honom, eftersom jag gått in som steff-coach (eller vikarierande arbetsledare som det heter på normala arbetsplatser). Lite nervigt var det, men han var en skön snubbe så vi hade värsta bra samtalet! Och han sa att han tror jag kommer göra det här bra, det var skönt att höra! Sen kastade jag lite skit på nya chefen också, sånt får man göra ;)

Men dagen var iaf najs, vi hade sjukt lite att göra men eftersom vi går två kort hela veckan blir det ändå en del extra. Men ingen övertid och gott humör fixar dagen ändå! Sen stack jag till stan och shoppade årets klänning, så fin!

Nu ska jag ladda inför veckan, höll på att somna stående i affären idag så jag kan behöva lite sömn. Och så längtar jag till den 10e december, guess why? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0