Se framåt ffs!

Gosh vilken jäkla dag det var. Först var jag på besök på ett annat kontor, hade tänkt sticka tidigt eftersom vi hade kris hos oss men tji fick jag, deras chef var sen så jag var tvungen att stanna en stund. Sen stress till jobbet, men då var pendeltågsfanskapet inställt så jag fick stå där och vänta i 25 minuter. Och väl på jobbet har vi grismycket att göra, en massa post, och som det inte är nog blir en sjuk (eller ja, jag vet inte...) och vi får ännu mer att göra. En kille slår i huvudet på rundan och är tvungen att åka till sjukhus och sy. En tjej svimmar nästan, jag trycker i henne en banan och hjälper till med delningen. Tillslut blir det bara en timmes övertid, hur lyckades jag? Bra jobbat skulle jag säga!

Imorgon är det fredag, vilket i andras världar betyder bra dagar men inte hos oss. Jag vill bara att veckan ska ta slut nu! För nästa vecka går jag in och vickar som arbetsledare, så jäkla gött. Och imorgon kommer gamla chefen på besök, när jag fick höra det idag blev jag så glad så jag nästan grät. Jag har saknat honom något otroligt mycket.

Men nu, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0