Vart försvann veckan?

Herre min vad veckan sprang i väg! Den bara försvann, men det gnäller jag inte om. Helg är bra! Skön vecka på jobbet också, vi kom etta i effektivitetsmätningen i arean, hur jävla najs som helst. Hann även med ett "allvarligt" snacka med chefen idag om min nutid och framtid, och vi kom fram till en hel del bra saker. Tror jag iaf. Men nu tar vi ledigt från jobbet!

Imorgon blir det middag för Simpa, och på söndag flyttar jag hem till systeryster. Eller till deras tomma lägenhet iaf. Kommer bli bra det, jag och Nintendo wiiet kommer trivas bra ihop!

Kommentarer
Postat av: Petri

Heissan Mikaela!!



If I understood correctly your swedish story here you very much enjoy playing with your Nintendo Wii but let me tell you that there is also online playing site where you can play computer games for free or even win some money or just play for fun!!



Intrested? Then visit King.com Även på svenska



p.s. Klara vappen eller Hauskaa Vappua på finska!!



2010-05-01 @ 07:21:49
URL: http://www.king.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0