You can go to hell

Inte najs när man börjar gråta efter en handbollsträning. Men sammanbrottet kom när jag insåg att jag troligtvis inte kommer spela mer handboll. Jag älskar ju handboll! Men det funkar inte som det är nu, jag kan inte motivera mig för att träna, framförallt inte när det är sju(!) målvakter på träningen. Sen är benen paj, en träning och sen gör vaderna ont!

Men jag älskar handboll, och jag vill inte sluta. Därför kommer jag troligtvis hjälpa till med målvaktsträning nästa år, och hjälpa till på matcher och sånt. För jag kan inte släppa det helt, det går bara inte.
Om det nu inte skulle dyka upp ett erbjudande från något annat lag, för i så fall kan jag tänka mig att ändra mitt beslut. Jag vill trots allt spela handboll ett par år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0