Det är så logiskt alla fattar utom du

Nästa vecka ska jag börja jobba och träna handboll igen! Inte för att doktorn eller sjukgymnasten tycker det är bra, men jag klarar inte av att inte göra det längre. Sen är det mycket bättre i nacken så jag tänkte ge det ett försök. Blir det värre får jag väl bara sluta, det är väl inte mer med det? Så nu kör vi! (nej jag har inte berättat för A för han kommer döda mig, men jag tror det är bra för oss båda om jag börjar aktivera mig igen..)

Nästa helg bär det av till Borlänge också, det ska bli skoj. Tanken är att jag ska spela då oxå, har fått nog av att sitta vid sidan och se på när de andra målvakterna är värdo. Så då ska jag visa vart skåpet ska stå! ;)

Annars är planeringen inför flytten i full gång. Det är en hel del som ska fixas och göras, och lite jobbigt är det. Men det är så värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0