ibland är livet alldeles, alldeles underbart

Tänk hur saker har börjat gå min väg helt plötsligt. Som med A (oj vad jag gillar den killen), nacken gör nästan inte ont längre så jag kan börja göra saker, vilket är skönt eftersom jag bara går hemma, de andra målvakterna i handbollen är värdelösa så folk längtar efter mig.... Ja, jag är skadeglad, men det visste ni väl redan. Det som nu gjort mitt liv komplett är det faktum att jag ska flytta! Och nej, jag ska inte flytta ihop med A, även vissa tror det. Vi bor ju nästan ihop nu och det är inget fel med det, men det ska bli skönt att få en egen lya att bre ut sig över. Hur som, till Farsta strand bär det av! En liten lägenhet, men alldeles tillräcklig för mig. Så från 1 november är det pyamasparty hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0