psykbryt

Det här funkar inte längre. Jag klarar inte av att gå hemma så här, det är så tråkigt! Jag skulle till och med kunna jobba bara för att ha något att göra. Då förstår ni kanske hur uttråkad jag är. Som tur var har jag en ny leksak (en SE xperia x10 mini pro) så jag har något att leka med.

Igår var jag på vårdcentralen för att fixa min sjukskrivning, trodde jag. Nej då, därifrån blev man skickad upp till SÖS, och där trodde de att jag hade borrelia så där blev man sittande ett par timmar. Ett besök jag alltså trodde skulle ta 10 min och lite pillande i nacken slutade med 5 timmar på akuten och ryggvätskeprov. Och sju stick av tre olika sköterskor som inte kunde ta blodprov ordentligt.
Borrelia hade jag iaf inte, utan det är diskbråck (22 år och diskbråck, kul liv!), så nu är jag sjukskriven augusti ut. Och är det inte bättre då så blir det två veckor till. Förstår ni hur tråkigt jag kommer ha det framöver? Jag får inte ens träna! Men mest synd är det fortfarande om A som måste stå ut med mig, jag är inte rolig att umgås med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0