Stackars mig

Jag är hemma från jobbet idag, det är inte ofta det händer. Har haft en sjukdag tidigare sen jag började på mitt nya kontor i december, men nu är det dags igen. Varför? För att min nacke är kaputt. Har haft lite ont i nacken och ryggen sen jag kom hem från bilresan, och i lördags fick jag världens nackspärr så igår gick jag till naprapaten för att bli av med den. Och då fick jag en ganska otrevlig överraskning, jag har troligtvis diskbråck. Så nu får jag varken jobba eller träna, istället sitter jag hemma hos A och ser på tv och äter godis. Det sistnämnda är kanske inte sådär jättebra, men jag tycker synd om mig själv.

Vad gör man när man är hemma så här? Jag har ingen aning! Ska kanske ta en promenad upp till centrum och klippa mig, det borde jag verkligen göra. Shoppa lite, äta lunch, vänta på att A ska sluta så jag får lite sällskap. Sådär lagom jobbig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0