Tänk om man bara kunde få vara normal

Två inlägg på två dagar, vad har hänt? Jag har inget liv längre. Eller okej, det har jag, men jag är lite deprimerad och då bloggar jag. Och nacken är anledningen till att jag är deppig (jag och A har inte brejkat Blom, jag lovar!). Jag har ont i nacken, får inte träna, inte jobba, har svårt att sova och leva ordentligt. På måndag ska jag till läkaren för att bli sjukskriven, naprapaten sa att jag troligtvis blir sjukskriven en månad. EN MÅNAD. Vad i helvete gör man i en månad om man inte får jobba? Jag kommer klättra på väggarna! Tycker väl mest synd om A som måste stå ut med mig, jag kommer vara överjävlig...

Så om nån känner för att umgås med mig den närmsta tiden är det bara höra av sig, jag behöver sällskap. Även om det är i en annan del av landet, jag är flyttbar.


Kommentarer
Postat av: Blom

Göteborga med mig!

2010-08-14 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0