And tomorrow it's a new year

Dags att sammanfatta 2010. Ett år som började sådär men under sommaren utvecklades till ett av de bästa åren. Men jag tror ändå att 2011 blir ännu bättre!

2010

Årets bästa: Att jag och A hittade kärleken hos varandra.

Årets sämsta: Mitt immunförsvar.

Årets största bedrift: Att jag och A fortfarande har varandra efter 6 månader. Det är stort för mig som brukar dra mig ur så fort det börjar bli seriöst.

Årets sötaste: Ellenbellen!

Årets fest (fylla): Måste vara fotbollsfesten med jobbet, det var där jag och A hittade till varandra.

Årets kryssning: Nada i år.

Årets plats: Paris, min nya favvis!

Årets citat/uttryck: "Kalas!"

Tidsfördriv: Angry birds! Och mobilen, som alltid.

Årets vän: Blom, som alltid. I stark konkurrens med Ellen.

Årets resor: Götet hos Blom, bilresan i Europa med A, Barca med A (och lite Dubai, vi kom ju inte hem förrän den 1a januari ;))


2010


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
På ett sätt, ja. Men det tar vi nån annan gång.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften, eftersom jag vet att jag aldrig håller dom.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja (Grattis Emelie!)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte i år.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike, Schweiz, Italien, Monaco, Spanien.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett självförtroende och ett starkt psyke.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
21/6.

8. Vad var din största framgång 2010?
Återigen bytet av arbetsplats. Nu är jag arbetsledare!

9. Största misstaget?
Jadu, ingenting tror jag. Jag vill inte ångra mig.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det är jag varje år. Tummen fick sig en smäll, vaderna var dumma, magen var dum, det var en del som var fel!

11. Bästa köpet?

Mobilen. Samt alla pengar spenderade på resor.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, grejer till nya lägenheten

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att det visade sig att A hade känslor för mig, på samma sätt som jag hade känslor för honom.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Alors on danse, Americano, Gubben i lådan.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, som vanligt. Samt sagt vad jag känt till folk.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat!

18. Hur tillbringade julen?
Hos A med hans familj, plus hans morföräldrar och farföräldrar. Mysigt!

19. Blev du kär i år?
Oh yes, för första gången i mitt liv.

20. Hur många one night stands?
Nada.

21. Favoritprogram på TV?
Chuck, Paradise hotel

22. Största musikaliska upptäckten?
Svensk musik, som Oscar Linroos, Monty, Daniel Adams Ray

23. Bästa boken du läste i år?
Dear John, fantastisk bok

24. Något du önskade dig och fick?
Jag önskade mig inget så nej.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Som sagt var, jag önskade mig inget.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade ledigt för en gångs skull, så spenderade förmiddagen med syster i stan och eftermiddagen/kvällen med A, åt glass, middag och hade mys.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En Blom i Stockholm hade inte varit fel!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Som '09, fast lite mer rutigt. 

29. Vad fick dig att må bra?
Mina älskade vänner. Samt A, som tog mig med storm.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Messi! (internt, okej? Det är inte så att han ser bra ut eller nåt, det är bara internt..)

31. Vem saknade du?
Som förra året så var det mina kära vänner i Australien, och Blom. Ni betyder så mycket för mig!

32. De bästa nya människorna du träffade?
Trots att jag träffade Ellen och A i december '09 så lärde jag inte känna dom ordentligt förrän i år. Så de räknas in i den skaran, tillsammans med A's familj.

Så, det var 2010! Nu hoppas vi på ett underbart 2011. Gott nytt år folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0