Du måste skämta

Familjen Annorlunda är ett av de bästa tv-programmen just nu. Familjen Johansson från Älvdalen är den absolut skönaste familjen i programmet. Och när jag ser det känns barn inte längre så främmande för mig. Skulle jag få en så harmonisk familj som Johansson skulle jag också kunna ha flera barn, kanske inte 10 stycken, men ett par stycken iaf. Men då ska jag också bo i ett stort hus på landet, inte i en liten trång lägenhet i stan.

Vad som hänt med mitt "jag tänker aldrig skaffa barn"? Jag vet inte. Jag vet faktiskt inte. Eller någonstans vet jag att det säkert beror på det där som hände förra året.
Men samtidigt har jag inte bråttom. Jag vill ha ett stabilt förhållande, en utbildning, ett jobb, ett bra boende innan det är dags. Och sen är jag bara 21 år, jag känner mig fortfarande allt för ung för barn än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0