It's a flag that I love

Herre min, det är fredag imorgon! Denna vecka har bara flygit förbi, helt sjukt hur snabbt den gått. Men det är skönt det! Idag slutade vi dessutom 14.30, det är lovely det. Det som dock inte är bra är mina vader, de gör ont igen. Jag är rädd att jag fått en blödning eller bristning, så jävla bra jobbat.

Min diet går också bra. Eller igår var jag tvungen att trycka i mig två bananer efter träningen, jag hade inga krafter alls i kroppen och var på väg att svimma. Annars har jag inte ätit kolhydrater under veckan, det är bra! Men ett tips till er andra, har ni ett fysiskt jobb är det är så jättesmart att skippa kolhydraterna. Man blir rätt slut i kroppen av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0