Jag blir inte starkare när du försvinner

Ytterligare en helg har försvunnit. Jag börjar få ångest över att tiden bara går utan att jag gör något, det funkar inte det här! Men jag har lagt upp en plan nu. Och denna gång ska jag fan följa den också.

Hur som så kan jag säga att mina ben är helt döda. Jag har konstant ont i vader/fötter/benhinnor, igår var det nära att jag började gråta för att det gjorde så ont. Och så kan det ju inte vara. Så det läkarbesök jag skjutit på så länge ska nu genomföras, så jag kan leva ett normalt liv snart igen. Borde nog avsluta handbollssäsongen nu också, men det är ju bara tre matcher kvar och de borde jag klara. Jag vet ju att jag behövs, de andra målvakterna är (ursäkta uttrycket) totalt värdelösa. Men samtidigt vet jag att jag inte borde, för det gör så förbenat ont hela tiden! Jävla ben, jävla skitben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0