Jag borde inte, men jag måste

Idag när jag var på väg hem såg jag Lars Ohly på Tvärbanan. Inte för att jag har något emot Lars Ohly. Eller okej, jag avskyr människan. Ni vet, killen som säger att "friskolor ska förbjudas!" samtidigt som hans dotter går på friskola (vilket han försvarar med att: "hennes inriktning finns inte på någon kommunal skola". Men jo, det finns det visst! Idiot).
Det jag dock tänkte på var var han gick av. Jag är trots allt lite nyfiken på var gubben bor, han som är vänsteridiot och tycker alla ska ha det lika. Vet ni var han bor? I Årstadal, på Sturehill! Vilket kanske bara säger något för mig och mina arbetskamrater. Sturehill är bara massa nybyggda bostadsrätter, där den billigaste kostar 2-3 miljoner. Förstår ni varför jag lackar? Det är inte försvarsbart att bo i nybyggd br när man propagerar för kommunism! Ohly, dubbelmoralen ringde. Sen att Lars Ohly och vänsterpartister är puckon är en annan historia, som ni nog kommer få höra mer av i år. Det är trots allt valår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0