You don't know anything at all

Jag skulle ju egentligen varit och tränat mina knattar just nu, men eftersom läget är som det är är det näst intill omöjligt att ta sig härifrån in till stan idag. Bussarna går som de går, dvs nån gång i timmen, och tunnelbanan går knappt alls. Att åka till hallen skulle ta mig runt 2-3 timmar, om det skulle gå nån buss. Så istället ska jag ta mig ut på en promenix (det enda sättet att ta sig någonstans idag), sola och handla. Sen blir det nog till att sova middag, det är ju skidskytte ikväll! Fast jag har gett upp hoppet om skidskyttet. Skidåkarna är däremot grymma, två guld, ett silver och ett brons! Bra jobbat. Fast det viktiga är att vi slår Norge, som vi gjorde igår. Northug är en så jäkla dålig förlorare.

Well well, ha en bra dag dudes, det kommer jag nog ha. Trots att det är -47 grader och 6 meter snö ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0