Det är i motvind en drake lyfter

Jag vet inte vad som hänt, men min hals har fuckat up. Jag låter som hej-kom-och-hjälp-mig och hostar som en galen. Inte roligt! Tröttmössa är jag också, imorse hade jag och Erik tänkt att åka och titta på handboll (vi skulle då åkt från honom vid nio för att hinna med en frulle på vägen), men jag vaknade inte förrän vid halv elva och då var det ju kört. Matchen började 09.45. Sen kan man fråga sig varför Erik inte väckte mig, men det får man nog aldrig något svar på. Hur som så ska jag jobba imorgon oavsett hur halsen mår, okej? Bra!

Det verkar också som jag fått tre nya ovänner nu när jag börjat lira handboll igen. Det är de tre andra målvakterna som vägrar prata med mig utan pratar om mig med andra i laget vilket jag tycker är väldigt irriterande. De tycker tydligen att "det är dålig stil av mig att komma tillbaka och ta deras platser i laget". Så jävla löjligt! När jag fick höra det här första gången hade jag bestämt mig för att inte spela, men det retade upp mig så jävla mycket så att jag direkt gick till tränaren och sa att jag kan spela om han vill att jag ska det. Bara för att jävlas med de andra. Så redan nästa helg kommer jag troligtvis lira en a-lagsmatch, de kommer väl antagligen hata mig ännu mer men det skiter jag i. Jag älskar att jävlas med folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0