Det är kallt nu

Appropå det faktum att det var -16 grader när jag vaknade imorse och -18 när jag åkte hem från jobbet så fick jag ett sms från en jag inte pratar med allt för ofta.
"Du sa ju att vi skulle dejta när helvetet frös till is, så när ska vi ses?"

Jag trodde på allvar att jag skulle dö idag (vilket jag tror nästan varje dag). Det var så kallt så jag inte frös, jag hade ont av kylan! Även igår hade jag en nära döden-upplevelse, jag fastnade med cykeldäcket i Tvärbanespåret och höll på att dra en riktig vurpa. Men som tur var fick jag ner fötterna och lyckades safea hela grejen, men annars hade jag nog slagit mig rätt rejält.

Imorgon är vi lediga iaf! Jag fick visserligen ett erbjudande om att jobba, men jag tackade vänligt och bestämt nej. Det är alldeles för jävla kallt för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0