Fredag ffs

Jag mår inte bra idag. När jag vaknade imorse gjorde jag som vanligt, gick upp och klädde på mig, sen dog jag. Ni vet, ibland tar det någon minut innan man känner att man är sjuk, och så var det imorse. 39 graders feber, ont precis överallt och svullen hals. Så det var bara att kasta in handduken och sova bort dagen! Nu är det lite bättre iaf, fyra alvedon senare. Men det lär bli till att gå och sova tidigt ikväll ändå, jag är dödstrött.

En positiv sak från igår måste vara min fantastiska löpning. Eller fantastiska är kanske att ta i, men jag har inte sprungit på drygt fem månader (pga av mina vader), och hade ställt in mig på att dö efter 10 min. Hej hopp, jag lyckades ta mig runt hela jäkla rundan! Sen att det tog 28 minuter istället för de 23 det tog innan sommaren är en annan femma. Jag var så stolt över mig själv! Dock var vaderna inte lika stolta över mig. Men skit samma, jag har slutat lyssna på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0