I Istanbul

Vilken jävla resa det var från Dubai och hit. Sjukt mycket snorungar på flyget! En skrikande bebis bakom mig, en ouppfostrad snorunge framför mig (som dock tystnade när Blom gav henne en riktig utskällning), och en femåring som envisades med att sparka i min stol i fyra timmar. Tillslut somnade jag av utmattning, och det var ändå rätt skönt. Två timmars sömn fick jag.

Dock gråter jag nästan för mina fötter just nu. Jag får knappt på mig mina skor eftersom fötterna är så svullna, det är väldigt obehagligt att ha dom på eftersom jag har skavsår under fötterna och på lilltårna. När vi landar i Stockholm är det jag som gräver fram flipflopsen, det här fungerar inte längre! Det gör såå ont, stackars mig. Som tur var får jag skjuts nästan ända fram till dörren, så jag slipper pulsa i snön med flippisar.

Nej, nu ska ni slippa höra mer från mig. Jag ska se om de bestämt sig för från vilken gate vårt flyg går ifrån (det borde komma upp snart tycker man), och sen ska vi försöka ta oss dit. Så fort Blom sprungit klart i Tax-freen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0