It's not what I wanted

Det var skönt att vara ledig idag, väldigt skönt. Trots att jag bara jobbat två dagar. Tyder det på att jag är en latmask? Jag tror fan det alltså. Nästa vecka har vi skitvecka på jobbet, slutar tidigast 17 varje dag. Känns inte sådär jättebra.

Imorgon ska jag träna handboll igen! Fast jag vet inte egentligen om jag ser fram emot det, men det ska göras ändå. Måste verkligen komma igång med träningen, jag har slarvat sjukt mycket med det på sista tiden. Så imorrn blir det handboll, och om det inte är allt för kallt så ska jag även dra en löprunda innan. Jag som inte sprungit på evigheter för mina vader. Det kan bli intressant, fast jag vet att jag lär dö efter 10 min.

Nu är det sovdags, det är trots allt jobb imorgon. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0