Kära livet, det är fredag idag

Den här veckan har faktiskt gått väldigt fort, har haft en intensiv vecka på jobbet och en trevlig vecka på kvällarna. Nu är jag dock lite ofrisk, har ont i halsen, är snorig och lite febrig. Precis som förra veckan, jag vet inte vad det är med mig. Men nu är det helg så då får jag vila!

Roligt är också att jag får sjukt mycket mer ansvar på jobbet. Får en massa nya saker att göra och det är skitroligt! Snart ska jag även på coachutbildning (typ arbetsledarutbildning), min chef tycker att jag skulle passa bra som coach och vem är jag att tacka nej? Jag kan ju iaf gå utbildningen, det är ju skoj. Det är helt sjukt, jag har gått från att avsky mitt jobb till att tycka om det jäkligt mycket. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Petri

Det är så kallt här i sydöstra Finland. Tänka Mimmi att de är kallare här än i Lappland! I går kväll omkring -27 grader.



Jag hoppas bara att detta frost skulle flyttas över viken till Sverige så att ni svenskar kunde också njuta av riktig vinter väder!! hah



Hoppas att du är helt okej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0