Men försvinn

När vi var i Dubai var vi på bio (två gånger, Sherlock Holmes och Avatar, kostade bara 40 kr!) och så såg vi reklam (ni vet, "coming soon") för nya Shrek, i 3D. Och den måste man ju se! Så jag tänkte ta med mig systerdotter på bio, men kom på att jag ju inte sett någon reklam för den i Sverige. Varför inte? Jo, för filmjäveln har ju inte premiär förrän 9 juli! Vadå "Coming soon"? Helvete heller!
Istället får jag väl gå på Valentine's day, den har iaf premiär på den här sidan av halvåret. Och så vill jag se Snabba Cash, och nya Alvin and the chipmunks. Och Det regnar köttbullar. Hm, känns som det blir en massa biobesök här framöver! Eller så får jag vänta tills de släpps på DVD och "låna" hem dom. Det blir nog billigare så.

Men nu är det helg iaf, och det är najs. En riktig jävla skitdag på jobbet idag, så den tar vi och glömmer rätt snabbt. Och förresten, det blev aldrig någon handboll igår. Jag hade lyckats glömma träningsbyxorna hemma, och då försvann den lilla lust jag hade på handboll. Jag ger det ett nytt försök på tisdag, men jag vet inte längre om handboll är något för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0