På en flygplats, alldeles för tidigt

Nu har jag snart passerat 24-timmarsgränsen för vakenhet. Och det känns må jag säga! Jag är totalt färdig, och har fått sjukt mycket skavsår så jag kan inte röra mig heller. Ni kanske förstår att Blom redan flytt fältet och strosar runt på tax-freen? Men det orkar inte jag göra. Mina fötter gör alldeles för ont.
Därför njuter jag av det faktum att det finns gratis internet på flygplatsen. Och det faktum att jag fått fönsterplats både på planet till Istanbul, och på planet till Stockholm. Jag älskar fönsterplats!
Men eftersom jag nu inte har något att göra tänkte jag dra ihop en liten lista. Det har ju ändå gått och blivit 2010. Here you go!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Behöll samma jobb i ett helt år (det är faktiskt en bedrift för att vara jag). Och sen var det säkert något mer också, men det minns jag inte.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Mitt nyårslöfte förra året var nog "Bli lycklig". Och det har jag inte lyckats med.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes box, Sandra!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, Hasse. Och jag hatar mig själv för att jag inte gick på begravningen.
5. Vilka länder besökte du? Thailand, Förenade Arabemiraten, Finlandia
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, en hjärna som faktiskt fungerar och inte bråkar med mig hela tiden.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 september. Det är ett jävla datum, vet ni det?
8. Vad var din största framgång 2009? Det var nog beslutet att byta arbetsplats. Nu trivs jag med jobbet igen!
9. Största misstaget? Nej, jag ångrar nog ingenting i år. Det känns lixom som det finns bättre saker att göra.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte allvarligt sjuk, men jag har stukat foten en gång och fått en diagnos på mina vader
11. Bästa köpet? Måste vara min mobil, iPoden och mini-PCn. Vad skulle jag vara utan dem?
12. Vad spenderade du mest pengar på? Thailandsresan blev ju rätt dyr. Men det var det värt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det faktum att jag fick fira jul i lugn och ro med min bästa vän, istället för att stressa hemma!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ayo Technology, Love story
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, men summa summarum var det inte världens bästa år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat! Jag har inte tränat på en månad nu, det är inte okej. Men jag ska börja på söndag igen!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gnällt. Jag kan vara en riktig gnällapa ibland.
18. Hur tillbringade du julen? I Dubai!
19. Blev du kär i år? För att citera Håkan; "Jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid"
20. Favoritprogram på TV? CSI, alltid! Och så Bonde såklart.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-serien var grym.
22. Största musikaliska upptäckten? Rocken har växt sjukt mycket för mig i år
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig ingenting.
25. Något du önskade dig men inte fick? Som sagt var, jag önskade mig ingenting.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade, hängde med bästa Blom och bäst Erik
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om Patrik bara kunde fått för sig att flytta tillbaka till det här jävla lander.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite mer randigt än tidigare, och rätt komfortabel
29. Vad fick dig att må bra? Mina älskade vänner. Vad skulle jag vara utan er?
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hm, måste varit Robert Pattinson. Herregud, jag är väl inte mer än kvinna! ;)
31. Vem saknade du? Som vanligt mina Australientöntar, och så Erik och Blom. Varför kan inte alla bara bo där jag bor?
32. De bästa nya människorna du träffade? Måste varit Scott i Thailand. Annars har jag inte träffat så mycket nytt bra folk faktiskt (och nej, nya handbollslaget räknas så här i efterhand inte till "nytt bra folk")

Well well, det var min summering av året. Nu är det bara 35 min kvar, sen får vi börja boarda! Åh snälla tid, gå fort. Jag vill sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0