You and me in a love tree

Blom skulle komma till Stockholm igår, men eftersom SJ inte klarar av kylan gick det inga tåg. Eller nåt tåg gick väl, men Bloms tåg gick inte och inte det hon försökte få en plats på heller. Så ingen Blom här alltså! Lite tradigt, jag hade sett fram emot att få leka med hjärtat.

Idag ska jag se på handboll istället, fast jag är egentligen inte så sugen. Skulle ju spelat, men då min gamla klubb segade sig med papprerna blir jag inte klar för match förrän nästa vecka. Känns som folk tycker om att inte skriva på mina papper, det har ju hänt förr!

Sen hände en riktigt dålig sak idag, min plattång gick sönder! I will not survive! Fan, det blir nog till att köpa en ny imorgon, annars kommer jag aldrig överleva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0