You will break me down

Världens bästa överraskning fick jag idag, Erik är i Stockholm! En vecka dessutom, och med en massa tid för att träffa mig. Jag har saknat honom så mycket! Så nu sitter jag hos honom, medan han är och handlar pizza, och ikväll blir det tv-kväll. Mys.

Var även och tittade på handboll idag, men dom förlorade. Jag undrar om det är mitt fel, jag har sett fyra av deras matcher och det är de fyra matcher de har förlorat i serien. Jag kanske ska sluta kolla? Eller kanske göra som de vill, börja spela. I så fall kan jag ju se till att de inte förlorar. Jag får tänka på saken tror jag, jag börjar faktiskt bli lite sugen.


Kommentarer
Postat av: Blom

I miss you!



(L)

2010-01-16 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0