Ytterligare en helg förbi

Imorse gick jag upp halv åtta. Inte av någon särskild anledning, utan bara för att jag inte kunde sova längre. Så jäkla normalt. Så jag klädde på mig, åkte till stan och solade, och sen letade jag runt halva stan för att hitta en plattång som inte kostade en miljon kronor. Visste ni att bra plattångar är svindyra? Men tillslut, efter att ha besökt varenda elektronikaffär i stan, hittade jag en på Åhlens. Och inte nog med det, det var en som jag suktat efter hur länge som helst, och äntligen fick jag en anledning till att köpa den! Och så var det rea på den också. Hur bra som helst.

Från och med imorgon ska jag dessutom sluta äta kolhydrater. Eller inte sluta helt, men jag ska dra ner på det. Och inget godis, ingen läsk, inget annat onyttigt. En månad ska jag klara, hur många tror jag klarar det? Jag som älskar pasta och avskyr stekta grönsaker. Wish me luck, det lär behövas! Men jag ska klara det, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Micke

Med rätt vilja så klarar man allt! Stå på dig! :)

2010-01-31 @ 23:59:48
URL: http://fortitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0