Hej Sverige!

Ja, jag är hemma igen, och har så varit sen natten mellan onsdag/torsdag. Men blogga, vad är det? Det hamnar väldigt långt ner på min priolista just nu faktiskt!

Men jag har haft det bra. Helt underbart fantastiskt faktiskt. Nio länder har vi klarat av, en hel drös med städer och en del annat roligt. Jag har gått från snöbollskastning till +37 grader på två timmar, blivit livrädd i Clermont-Ferrand och upptäckt det underbara med Paris. Har sett bussbränder, ett holländskt fotbollslandslag, Tour de France, Disneyland. Det har varit en grym resa helt enkelt!

Nu är det tillbaka till det vanliga livet. Packa upp (ett rent helvete), tvätta, jobba. Det sistnämna skulle jag gärna slippa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0