Du gör min dag

Herregud, inte visste jag att bara en persons röst kan göra mig så glad! Och att sen få träffa denne för första gången på flera månader, jag visste knappt vart jag skulle ta vägen. Och sen få flera goda nyheter, jag kunde inte sluta le. Men så har han alltid en stor plats i mitt hjärta, han hjälpte mig är jag behövde det, och det är mycket tack vare honom jag är där jag är idag.

Annars var jobbet inte sådär jättekul idag, det går magsjuka så alla går runt och är småsjuka. Men regeln just nu är; har du inte kräkts är du inte hemma (eller okej, det är inte uttalat, men alla vet att det är så). Så det är bara jobba imorgon, trots att jag är risig i magen. Kul liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0