Hej regniga söndag!

Jag har benhinneinflammation, igen. Ska iväg till läkaren igen i veckan och försöka få honom att förstå att detta inte funkar, tidigare har det ju hetat att "det är inget fel på dina ben". Men om man nu får benhinneinflammation fyra gånger på mindre än ett år så borde det vara något fel. Eller?

Träningsvärken ringde också. Sommarträningen började i förra veckan och det känns! Att ta sig upp för trappen var ett äventyr, när jag var uppe skakade benen. Men jag kommer bli starkare än starkast, det har jag bestämt!

Nu är det bara en vecka kvar, sen har jag semester. Visserligen bara en vecka, men wtf, bättre än inget. Dessutom är det fotbollsturnering nästa lördag, en turnering vi kommer vinna! Jag är ju lagkapten så jag ska se till att vi sköter oss perfekt och tar hem bucklan. Annars kommer jag skämmas (och eventuellt byta kontor, jag kan ju inte jobba med sopor).


Kommentarer
Postat av: Macks

Snart är vi i Sverige! Rille och Putte hälsar, och jag med såklart. Saknar dig och allt!

2010-06-13 @ 16:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0