Nu gör du mig förvirrad

Nehej, vi vann inte igår, tydligen. Det blev lite jobbigt när våra 50 kgs-tjejer skulle möta 100 kg-killar, vi blev helt enkelt överkörda. Eller vi förlorade bara med 1-0, men det var blåmärken överallt på alla tror jag.
Efterfesten var helt okej, vi hängde mest med våra egna och dansade lite grann. Sen fick jag skjuts hem, och sånt är alltid trevligt. En bra dag med ett bra slut helt enkelt!

Nu har jag semester en vecka, kommer bli så skönt att få sova ut ordentligt varje dag. Att jag sen har en massa saker inplanerade som jag inte vet hur jag ska hinna med är en annan femma..

Men du, du gör mig förvirrad! Men du måste förstå att det inte är läge att ge mig falska förhoppningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0