You rock my world

Alltså, jag kommer leva på Green Day länge. Så jävla bra det var! Nu väntar jag bara på november och Håkan, sen är konsertåret komplett.

Dock var det inte lika kul när jag skulle hem. Eftersom Hjärtat skulle till Jönköping tog vi en nattbuss från Götet (den gick till Sthlm för er som inte fattade det). Dock hade vi bara 10 min på oss efter konserten tills bussen skulle gå, så vi vartvungna att springa från Ullevi till stationen. En löprunda som dödade mina benhinnor (Converse på asfalt efter att ha stått upp i sex timmar är inte att rekommendera). Sen tänkte jag sova på bussen, men jorå! Inte när Blom är med. Så då skulle jag sova från Jönköping till Stockholm. Tror ni då inte att det kommer på en kille som tycker att det är lämpligt att börja småprata? Klockan 01.30 på en långfärdsbuss! Okej att du var söt och trevlig, men mitt i natten när jag vill sova, nej tack. Det blev inte så mycket sömn ändå, jag har svårt att sova på bussar. Framförallt när sätena är sjukt obehagliga.

Hur som så kom jag hem vid tio i sex på morgonen, käkade snabb frukost på centralen innan jag åkte hem. Sen var det bara att svida om för att dra in till stan igen, och nationaldagsfirande! Hann även med lite tennistittande under dagen. Sen såg jag Johnossi för andra gången på två dagar, och Timo Räisänen. Bra helg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0