Det kommer aldrig bli bra

För att ta det på ren svenska; Läkare i detta land är idioter. Jag har som ni säkert vet haft problem med vader/benhinnor en längre tid, och tog äntligen tag i det och gick till doktorn. Som inte verkade förstå att jag knappt kan gå upp för en backe utan att få ont. Som tyckte att: "Du får lära dig leva med det, stretcha ordentligt och smörja med Voltaren". Och: "kanske ska fundera på att byta jobb och sluta spela handboll". Åh vad jag älskar läkare! Och det faktum att jag eventuellt kan ha Kompartment Syndrom avisades med "Nej det tror jag inte, du är så ung". Så vitt jag vet så utgör idrottande tjejer en stor del av alla som har Kompartment..

Men jg lyckades iaf tigga till mig en remiss till en ortoped, så jag lever på hoppet. Jag kanske kan träffa någon där som förstår mina problem. Som kan hjälpa mig. Annars får jag göra som jag länge tänkt, sluta jobba och sluta handbolla. Kul liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0