Helg helg helg

Lördag, en bra dag. Lördagar är nog bästa dagen på veckan, eller? Men det är rätt lugnt att jobba också, jag är sjukskriven men eftersom jag behövs på jobbet så får jag vara inne hela dagarna. Och vi har inte direkt mycket att göra, så jag går mest runt och lallar. Alldeles lagom jobbigt.

Igår var vi och lirade biljard med jobbet, jag och Tobbe vann "finalen", så jäkla skönt. Sen tog vi en springnota (fy oss!) och skulle vidare till Debaser, men Tobbe var för full så vi tog en tidig kväll och gick hem istället. Kvart i elva. Bra jobbat grabbar! Skön kväll iaf, lär göras om fler gånger.

Men nu är det som sagt var ledigt, och jag ska bara ta det lugnt. Benhinnorna mår inte så bra så de ska vilas, så tvn kommer vara min bästa vän idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0