Jag är världens klantigaste människa

Jaha, vad har jag gjort nu då tänker ni? Ja, det började lite fint i förra veckan när jag drog mobilen i marken och förstörde den. I söndags sparkade jag foten i en dörr och bröt tån (den är jäkligt blå/röd/lila/svart nu!), och idag på jobbet tappade jag balansen i en trappa och ramlade med huvudet före rakt in i en vägg. Nu lyckades jag parera fallet någorlunda och slog inte så hårt, men ändå. Hur lyckas jag?

Igår hade vi match, vilket gick sådär. Skitbra första halvlek, inte lika bra andra. Men wtf, jag har inte lirat en hel match på hela säsongen nästan, konstigt att man inte orkar. Och jag vet fortfarande inte om jag ska fortsätta, det var faktiskt inte sådär jäkligt kul att lira som det var förr. Men men, den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0