Nej, men det här funkar inte

Trots feber, halsont och snörvel blev gårdagen jävligt najs. Trevliga människor, söta pojkar, god mat och bra musik gjorde det till en bra kväll. Och att det sen bara tog 1 timme och 20 min hem är ju helt otroligt, när har det hänt sist? Bra där! Och allt avslutades med lite nummerbyten, och sånt gillar vi.

Dagen har dock inte varit särskilt produktiv, eftersom förkylningen blev värre efter igår. Så det har bara blivit lite tvätt, städning och packning. Jag flyttar ju över till syrran imorgon så jag måste ha lite kläder med mig. Jag orkar ju inte direkt åka hem hela tiden. Och så har jag självklart sett Ystad-Drott, där Drott vann och tog sig till final. SÅ UNDERBART DROTT! Nu blir det lite mer tv-tittande, sen tidig sänggång. Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0